Sovrum


 
Här kommer lite bilder på hyllan jag har ovanför sängen i sovrummet :)
 
 
 
Tavlan på väggen på oss är från Kreta. Jag beställde den från smartphoto. Själva hyllan är frn IKEA, tror att alla ramar är från IKEA också. Den svarta ljuskandelabern är från Två Rum Och Kök i Älvsbyn, de silvriga ljuslyktorna är från Dollarstore. Tavlan med fåglarna har jag ju visat tidigare, den har min lillasyster målat. Den andra tavlan har jag bara gjort i Word, skrev in några platser och ställen jag och J har bott/varit på. Det stora vita hjärtat tror jag att jag köpte i Älvsbyn på Blommor och Ting för länge sedan, den lilla bruna ljuslyktan är då därifrån i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0