Tapeter och ritning

Tänkte börja med att visa vilka tapeter vi har. Eftersom vi bor i en hyresrätt finns det ett begränsat utbud av tapeter att välja mellan. Jag valde tapeter innan vi flyttat in och innan vi ens sett hur lägenheten sett ut, så jag försökte att spela på säkra kort. Ljusa, neutrala tapeter. Trots det begränsade utbudet är jag nöjd med våra tapeter! Jag längtar ändå tills vi har ett eget hus där jag får ha vilka tapeter jag vill! Om jag inte minns helt fel så fick jag välja från märkena  "Decorama" och "Borosan".

Kök/Hall: Randig. Vit/skimrande. / I hallen har jag samma, fast smalare ränder.



Vardagsrum: Vit, stort blommönster.




Gästrum: Beige med vita små blommor.



Sovrum: Fond: Beige/vitt blommönster. De andra väggarna är samma färg som basen i fonden.



Här kommer ritningen på lägenheten. Dålig bild! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0